[Olsr-dev] Fwd: [FFA] Australisches Forscherteam: Formalisierung und Verifizierung von OSLR, Praktikumsplatz mit Vollstipendium

Ferry Huberts (spam-protected)
Thu Dec 6 11:50:38 CET 2012

I think sending this to olsr-users would be more appropriate.
Most olsr developers here have paid jobs ;-)

--
Ferry Huberts